דפי צביעה לגיל הרך

דפי צביעה מתאימים לכל גיל כי כל הילדים אוהבים לצבוע. כשבן השנה אוחז לראשונה בעפרון או צבע אנחנו ההורים מתרגשים גם אם הוא בסך הכל דופק אתו על הרצפה. אם לא נפסיק אותו מהפעילות וניתן לו להמשיך קרוב לוודאי שהוא יגלה שהוא יכול להוציא מהאביזר המוזר והחדש איזה פס. אתם רק צריכים לדאוג שבבית יהיו צבעים לא רעילים, כאלה שגם אם יכניס לפיו לא יגרם לו שום נזק.




אחת הדרכים לתת לילדכם להתנסות עם דפי צביעה לגיל הרך מבלי ללכלך את הקירות והרצפה היא להקדיש חתיכת קיר בגובה המתאים וללמד את הקטנטנים שרק שם מותר לצייר. זה ייקח כמה ימים והוא ילמד. בכל פעם שייקח צבע ליד תפנו אותו לפינה המיועדת. על פינת הקיר שהקצתם עבור הפעוט/ה גיליון נייר גדול מסוג נייר עיתונים שניתן לקנות בכל חנות של מכשירי כתיבה, חבילה שעולה שקלים ספורים. את הדפים ניתן להצמיד לקיר על ידי שני לייסטים, אחד מוצמד לקיר בעזרת ברגים ועליו ושלושה ברגים בולטים. על הלייסט העליון עושים שלושה חורים. את הלייסט העליון מצמידים אל הברגים הבולטים בעזרת “פרפרים”. בכל פעם שהדף מתמלא ב”ציורים” מחליפים את הדף.




דפי צביעה לגיל הרך הללו הם ההתחלה של פיתוח היצירתיות של הילדים. אפשר גם לפרוש גיליון נייר על הרצפה ולתת לילד למרוח צבעי ידיים. הפעילות הזו טובה במיוחד לימי החופש הגדול. זו יצירה נהדרת בלי גבולות. אפשר לעשות אותה במרפסת או ברחבה ליד הבית. אל דאגה, הצבעים נשטפים בקלות מהרצפה ומהבגדים במי ברז ולא משאירים כתמים.

ככל שהילדים גדלים אפשר לתת להם דפי צביעה לגיל הרך קטנים יותר עם דוגמאות. בתחילה דפי צביעה עם דוגמאות גדולות בלי הרבה פריטים. דברים שהבן או הבת מכירים. יש בחנויות מבחר עצום של דפי צביעה. יש באינטרנט אתרים בהם יש דפי צביעה להורדה. אפשר לשבת עם הילדים ולבחור דוגמאות יחד איתם. הצביעה בדפים תהיה בהתחלה בצבעי פסטל ובהמשך בטושים. ככל שהם מתפתחים הדוגמאות יכולת להיות יותר מסובכות. הצעדים הראשונים יהיו קשקוש אך עם הזמן הם ילמדו לא לצאת מהקווים ולצבוע בצורה חלקה. דפי עבודה האלה ילמדו את הילדים להעסיק את עצמם.


צפיות: 19,937 views
דירוג: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

דפי צביעה נוספים


הוספת תגובה

נגישות