דפי צביעה לילדים

דפי צביעה לילדיםדפי צביעה לילדים יכולים לאפשר לבלות זמן איכות עם ילדינו כי זאת פעילות שאפשר לבצע אותה ביחד, הורים וילדים. כשהילדים מסיימים את הפעילות השגרתית היומית שלהם נותר להם זמן רב שבו לא תמיד הם יודעים מה לעשות עם עצמם. הבעיה חמורה יותר בחופשים ואפילו בסוף השבוע. אנחנו ההורים, לא רוצים לראות אותם יושבים שעות רבות מול הטלוויזיה אך לא תמיד יש לנו רעיון טוב כיצד להעסיק אותם. מגיל שנתיים ועד גיל שמונה ציורים או דפי צביעה לילדים הם תעסוקה מצוינת מהנה ומחכימה. זאת גם ההזדמנות שלנו ההורים להעיר את הילד שבתוכנו ולנהל שיחה שאינה קשורה לפעולות ולהוראות שהם בדרך כלל השיחה שמתנהלת בין הורים לילדים.



בכל בית שבו יש ילדים יש גם צבעים

אפשר לומר שאם יש יש ילדים בבית, בטוח יש גם צבעים. צבעי פסטל, צבעי פנדה, טושים ועפרונות. אתם רוצים ליישם ממש כרגע את הרעיון המוצע לעיל גשו למחשב וחפשו דפי צביעה לילדים. שתפו את הילדים בחיפוש. כל אחד מהם יוכל לבחור לעצמו איזה נושא הוא רוצה לצבוע ולבחור דוגמא מסובכת יותר או פחות. הפעילות הזו של הבחירה של הילדים היא כבר סיבה מצוינת לפתוח בשיחה לשאול כל אחד מהילדים על הבחירה שלו. אם יש לכם זאטוטים שעדיין אינם יכולים לעשות את הבחירה, בחרו עבורם דוגמאות פשוטות שקרובות לליבם כמו בובה, דובון, מוצץ, כדור וכו’
אין ספק שדפי צביעה הם שמחה לילדים ובנוסף הם יכולים להביא תרומה רבה להתפתחות הילד. מומחים מסבירים שילד עסוק עם דפי צביעה נרגע אפילו אם היו לו קודם התקפי זעם מסיבה כל שהיא.



זה הזמן להתחיל לצבוע ציורים

עכשיו גשו לשולחן, רצוי שולחן נמוך שמתאים לכל הגילים. שולחן הסלון יתאים מאוד. אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם שריטות וניקיון, פרשו שעוונית או מפה ניילון חד פעמית. תנו לכל ילד ערכת צבעים משלו כדי למנוע מראש מריבות. שאלו את הילדים, כל אחד בתורו, באיזה צבעים הוא מתכנן לצבוע כל חלק של דפי צביעה לילדים שלו שאלו על הצורה, תנו להם לספר מדמיונם סיפור על הדבר ובכלל זו הזדמנות מצוינת לפתח שיחה על כל נושא ובמיוחד על תחושות ורגשות.
ועכשיו נפנה אל הילד שנמצא בכל אחד מההורים. בחרו דפי צביעה לילדים גם לעצמכם ושבו וצבעו גם אתם. הפעילות המשותפת הזו, כשאתם לוקחים בה חלק פעיל ולא נמצאים בעמדת המבוגר האחראי, תיצור אווירה חמה ואיכותית. אתם יכולים לצבוע בצבעים שאינם הגוונים הרגילים, למשל: את הים לצבוע בוורוד, את העץ בסגול ועוד צביעה “משוגעת” כזו. כשהילדים ישאלו אתכם שאלות בנוגע ליצירה שלכם זו תהיה פתיחה מצוינת לדבר על רגשותיכם על דמיון ומציאות ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם.


צפיות: 21,589 views
דירוג: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

דפי צביעה נוספים

הוספת תגובה

נגישות